Obchodní řetězec Albert získal v loňském roce již podruhé Národní cenu kvality České republiky a své služby neustále zlepšuje. Jedním z kroků je i rozšiřování spolupráce s regionálními dodavateli, kteří dodávají do prodejen Albert prvotřídní výrobky, které jsou zárukou kvality.

100garance minAlbert si stojí za kvalitou svých produktů a přichází se 100% garancí kvality. Zákazníci tak již od poloviny tohoto týdne získají zpět peníze nejen v případě reklamace zboží, ale i pokud nebudou spokojeni s jeho kvalitou. Albert, jehož cílem je stát se místem, kde lidé vždy najdou ty nejlepší potraviny ve svém okolí za dobrou cenu, tak chce přesvědčit i ty nejnáročnější zákazníky o kvalitě svých produktů.

Albert chce tímto krokem zákazníkům také ukázat, že za produkty v prodejnách jsou lidé, kteří se mohou zaručit za jejich kvalitu. V nových televizních spotech tak hrají samotní dodavatelé, zaměstnanci i zákazníci.

„Stejně jako naši zákazníci i my trváme na kvalitě produktů, které jsou v naší nabídce. Proto jim nabízíme možnost vrácení peněz v případě, že se zbožím nebudou spokojeni,“ říká Sebastiaan de Jong, Senior Vicepresident Marketing, Format & Merchandising z obchodního řetězce Albert.

100% garance kvality se vztahuje na veškeré potraviny, kosmetiku, drogerii, hygienu a hygienické papírové produkty, péči o zuby a krmivo pro zvířata. Z garance na potraviny jsou vyloučeny alkoholické nápoje, tabákové výrobky a gastro provozovny (restaurace a kavárny).

Více informací o podmínkách 100% garance kvality je k dispozici na webových stránkách www.albert.cz/garance.