vyberova_sunka_albert„Albert je naše vlastní značka, která si věří v kvalitě dodávaných výrobků a nebojí se srovnání s konkurencí,“ říká Judita Urbánková, ředitelka PR a komunikace obchodního řetězce Albert. „Zcela zásadní je pro nás otevřený a transparentní přístup, díky kterému zákazníci vždy znají procentuální obsah masa u relevantních výrobků, především u tak zvaných měkkých salámů,“ dodává Judita Urbánková.

V prodeji jsou téměř čtyři desítky položek ze sortimentu uzenin vlastní značky Albert, z čehož deset položek tvoří klasické i tzv. luxusní paštiky. V závislosti na ročním období se budou v nabídce objevovat rovněž sezónní výrobky. Obchodní řetězec Albert spolupracuje při výrobě těchto produktů ve velké míře s renomovanými a tradičními českými výrobci uzenin, jako jsou Kostelecké uzeniny, Hamé, Pejskar či LE&CO.

Novou nabídku uzenin tvoří ze tří čtvrtin bezlepkové produkty. Toto zboží je označeno speciální ikonou na přední straně obalu. Kromě běžných výrobků se v nabídce uzenin vyskytuje také skoro desítka tzv. excelentních, které potěší především náročnější zákazníky. Jedná se například o Schwarzwaldskou šunku, Prosciutto Crudo nebo Chorizo.