„Snažíme se vycházet vstříc požadavkům našich zákazníků a poskytovat jim produkty od jejich oblíbených výrobců, na které jsou zvyklí. Proto je také u nás k dispozici řada potravin od českých zemědělců a farmářů,“ říká Judita Urbánková, ředitelka PR a komunikace obchodního řetězce Albert. „Věříme, že podpora kvalitních regionálních potravin má smysl, a proto vítáme kampaň Ministerstva zemědělství, která si klade za cíl dostat české výrobky hlouběji do povědomí veřejnosti, což může pomoci v rozvoji naší ekonomiky.“

Lidé mohou přispět k podpoře českých producentů potravin zakoupením výrobků, které nesou loga Regionální potravina, Klasa, Chráněné zeměpisné označení, Chráněné označení původu, Zaručená tradiční specialita, Český výrobek – garantováno Potravinářskou komorou, Bio „zebra“ a EU „Bio list“. Jakmile nasbírají 30 log, která nalepí na speciální sběratelskou kartičku, mohou se zapojit do soutěže „České Vánoce“.

Na prodejnách Albert rovněž probíhají ochutnávky produktů od regionálních dodavatelů. Zákazníci se tak mohou přesvědčit o jejich vynikající kvalitě i chuti.

Více informací o soutěži je k dispozici na www.albert.cz a také na webových stránkách www.vanocni-soutez.cz. Zákazníci obchodního řetězce Albert se o soutěži mohou dozvědět i prostřednictvím tištěných letáků v supermarketech a hypermarketech, in-store rádia a na facebookovém profilu Albert Česká republika.