zerve

Z průzkumu společnosti Incoma GFK plyne, že 20 % zákazníků běžně kupuje vlastní značky, což je meziroční nárůst o 5 % (v roce 2012 to bylo 15 %).

Zákazníci si značku BASIC velmi oblíbili a jsou s ní spokojeni především proto, že splňuje náročné požadavky na kvalitu a zároveň je v prodeji za diskontní cenu. Na všechny výrobky BASIC se navíc vztahuje 100% garance vrácení peněz v případě, že s nimi zákazník po zakoupení nebude spokojen. Vybrané produkty BASIC navíc nesou označení iniciativy „Vím co jím“, které dává zákazníkům jistotu nákupu zdravých a nutričně vyvážených potravin.

Značka BASIC nabízí zákazníkům široký výběr trvanlivých i čerstvých potravin, nápojů, pochutin, drogistických výrobků a potřeb pro domácnost, hygienických potřeb, krmiv pro psy a kočky a dalšího zboží z mnoha segmentů prodeje.

beans„Snažíme se o neustálé rozšiřování našeho portfolia produktů vlastní značky BASIC. Téměř každý týden se proto na regálech prodejen objevují nové položky ,“ říká Zlata Ulrichová, marketingová ředitelka obchodního řetězce Albert.

Sortiment značky BASIC se obohatil například o mražené krájené zelené fazolky nebo roztíratelný sýr žervé. V segmentu suchých potravin reprezentují BASIC nově mini čokoládové tyčinky s arašídy nebo strouhaný kokos, který se celoročně hodí pro přípravu sladkých dezertů.

Pro podzimní úklid všechny hospodyňky jistě potěší nabídka potřeb pro domácnost, která byla rozšířena například o houbičky na nádobí, tablety do myčky, WC set nebo sáčky do odpadkového koše.