V době, kdy po hojném vánočním období hlídá každý zákazník při nákupech finanční rozpočet, přichází Albert s atraktivní kampaní, která nabídne spousty potravin za symbolických 20 Kč. Trvanlivé i čerstvé potraviny se sympatickou cenovkou najdou zákazníci v supermarketech i hypermarketech Albert po celé České republice.    

„Téma úsporného nakupování je vždy po Novém roce a Vánocích velmi aktuální. Řadě našich zákazníků zasáhnou Vánoce a oslavy související s příchodem nového roku hluboko do rodinného rozpočtu. Proto přinášíme našim zákazníkům možnost šetřit i při nákupu potravin, a to při zachování jejich kvality,“ komentuje kampaň Zlata Ulrichová, marketingová ředitelka společnosti Ahold.  

Agenti v akci s dvackostrojem

V rámci kampaně sestrojili naši žlutí akční agenti unikátní přístroj - dvackostroj. Jde o zařízení, které promění jakoukoliv vloženou původní cenu v novou, právě ve výši 20 Kč. Příběh s dvackostrojem nabídne TV kampaň. TV spot bude nově nasazen na TV Prima Group.

Kampaň proběhne zejména instore v prodejnách Albert, produkty v kampani budou řádně označeny stopery, žádný zákazník je tedy nemine.

Některé tipy na produkty se sníženými cenami najdou zákazníci v aktuálních letácích pro supermarkety a hypermarkety Albert.  

Pro více informací navštivte www.albert.cz .