• Češi nakupují ovoce a zeleninu hlavně v supermarketech a hypermarketech, nezajímá je jen cena, ale také země původu
    15.10.2014 – Ani s postupným nástupem podzimních dní neustává sezóna ovoce a zeleniny. Tyto potraviny představují důležitou součást jídelníčku dětí i dospělých a neměly by chybět v žádné domácnosti. Jak vyplývá z průzkumu obchodního řetězce Albert, ovoce a zelenina se na náš stůl ve většině případů dostanou ze supermarketů a hypermarketů. Při jejich nákupu je pro české domácnosti nejdůležitějším kritériem výběru cena a poměr ceny a kvality. Čím dál více nakupujících se ale také zajímá o zemi původu.
  • Již tuto středu startuje další sběratelská akce v prodejnách Albert a INTERSPAR, která do vaší kuchyně vnese nový styl se spotřebiči Guzzini
    13.10.2014 – Kuchyňské elektrospotřebiče by měly být nejen funkční a užitečné, ale také designové. Přesně tyto atributy splňují spotřebiče značky Guzzini. V rámci nové kampaně mohou zákazníci sbírat body za své nákupy ve všech prodejnách Albert a INTERSPAR a přinést si domů nové šikovné kuchyňské pomocníky. Věrnostní akce začíná již tuto středu 15. října a potrvá až do 3. února 2015.
  • První hypermarket INTERSPAR se změní na Albert, bude to v Plzni
    13.10.2014 – V souvislosti se spojením obchodních řetězců SPAR a Albert proběhly po úspěšné přeměně všech supermarketů SPAR také úpravy prvního hypermarketu INTERSPAR, a to v Plzni, v Rokycanské ulici. Již tuto středu 15. října bude prodejna zákazníkům představena jako hypermarket Albert. Veškeré úpravy byly provedeny s ohledem na to, aby bylo z obou značek zachováno to nejlepší. Kromě velké vizuální proměny se změnilo rozložení prostoru prodejny a složení nabídky zboží. Zákazníci se mohou těšit na čerstvý sortiment, oblíbené produkty od regionálních dodavatelů a nově také na řadu výrobků vlastních značek Albert.
  • Téměř tři čtvrtiny školáků mají nejraději okurku, následuje rajče a mrkev
    1.10.2014 – S příchodem podzimních měsíců se zvyšuje riziko chřipky a nachlazení, a proto je důležité se více zaměřit na posilování imunity. Jedním ze způsobů, jak zvýšit obranyschopnost organismu, je pravidelný příjem ovoce a zeleniny. Tyto potraviny navíc představují důležitou součást dětského jídelníčku. Téměř tři čtvrtiny dětí prvního stupně základní školy jí tyto potraviny alespoň jednou denně. Do školy je ke svačině dostávají od svých rodičů minimálně třikrát týdně. Nejvíce si ze zeleniny pochutnají na okurkách, rajčatech a mrkvi, jak vyplývá z průzkumu obchodního řetězce Albert.
  • Příbramský hypermarket Albert se po rekonstrukci představí v novém kabátě
    30.9.2014 – Již ve středu 1. října bude po rozsáhlé rekonstrukci opět otevřen hypermarket Albert v Příbrami v ulici Brodská. Svým zákazníkům nabídne rozšířený sortiment čerstvých potravin a zboží od regionálních dodavatelů. S otevřením prodejny budou spojeny také zajímavé akce a ochutnávky produktů vlastních značek. Proměna prodejny přispěje zejména k většímu pohodlí při výběru a nákupu potravin. Celý koncept hypermarketu je navíc navržen s maximálním ohledem na životní prostředí.
  • Již druhá prodejna SPAR v České Lípě se změnila na Albert
    29.9.2014 – Supermarket SPAR v České Lípě v ulici Děčínská bude již ve středu 1. října otevřen v nové podobě. V souvislosti se spojením obchodních řetězců SPAR a Albert prošla prodejna především velkou vizuální proměnou. Změní se například rozložení prostoru prodejny a také složení sortimentu, který bude rozšířen o vlastní značky Albert. V den otevření jsou pro zákazníky připraveny speciální akce a ochutnávky.
  • Prodejna SPAR v brněnském OC LETMO se mění na Albert
    29.9.2014 – Již ve středu 1. října bude supermarket SPAR v brněnském obchodním centru LETMO otevřen ve zcela nové podobě. V souvislosti se spojením obchodních řetězců SPAR a Albert prošla prodejna především vizuální proměnou. Změnilo se rozložení prostoru prodejny a složení sortimentu tak, aby bylo z obou značek zachováno to nejlepší. Zákazníci se mohou těšit na pohodlný nákup za výhodné ceny, produkty od regionálních dodavatelů, širokou nabídku čerstvého zboží a řadu výrobků vlastních značek.
  • Z dalších prodejen SPAR v Praze jsou nyní supermarkety Albert
    23.9.2014 – V souvislosti se spojením obchodních řetězců SPAR a Albert proběhly úpravy dalších dvou supermarketů SPAR v Praze. Již tuto středu 24. září budou prodejny na Náměstí Míru a v BB Centru Beta představeny zákazníkům jako Alberty. Veškeré úpravy byly provedeny s ohledem na to, aby bylo z obou značek zachováno to nejlepší. Změnilo se především rozložení prostoru prodejny a složení nabídky zboží. Zákazníci se mohou těšit na čerstvý sortiment, oblíbené produkty od regionálních dodavatelů a nově také na řadu výrobků vlastních značek Albert.