• Albert oslaví 25. výročí novou věrnostní kampaní a velkou soutěží pro zákazníky
    26.9.2016 – Společnost Ahold, která provozuje síť supermarketů a hypermarketů Albert, oslaví spolu se zákazníky 25 let svého působení na českém trhu. V rámci oslav Albert rozdá 25 kuchyní značky Oresi a další dva miliony dárků. Připravena je také nová věrnostní kampaň s pečicími formami Berndes, která začíná 28. září a potrvá až do konce ledna.
  • Bertíci pomohou dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí po celém Česku. Hlasování v hypermarketech Albert začíná
    20.9.2016 – Od středy 21. září mohou zákazníci 91 hypermarketů Albert po celé České republice rozhodovat o nejlepších projektech na podporu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Za nákup nad 200 korun obdrží žetonek - Bertík, kterým mohou podpořit jeden ze dvou dobročinných projektů z blízkého okolí. Vítěz získá v každém z 34 regionů od Nadačního fondu Albert 55 tisíc korun, druhý pak 35 tisíc korun. Kampaň „Bertík pomáhá“ potrvá v obchodech Albert do 11. října.
  • Dýně se stává novou stálicí jídelníčku Čechů
    19.9.2016 – Zavařovaná dýně jakožto levnější náhrada ananasového kompotu už dávno není jediným způsobem, jak Češi tuto typickou podzimní plodinu v kuchyni zpracovávají. Podle aktuálního průzkumu obchodního řetězce Albert se dýně stává běžnou součástí jídelníčku mnoha českých domácností. Oblibu si získala především dýňová polévka, populární je ale i jako příloha nebo ingredience do moučníků. Téměř pětina Čechů dýně navíc využívá pro tvorbu podzimních dekorací. V obchodním řetězci Albert nyní zákazníci najdou pestrou škálu dýni také od lokálních dodavatelů.
  • Devět novinek z řady Albert Veggie zachutná nejen vegetariánům a veganům
    14.9.2016 – Oblíbená řada produktů Albert Veggie se aktuálně rozrostla hned o devět novinek. Nejrůznější pomazánky, zeleninové placičky či falafel ocení nejen vegani a vegetariáni. Díky kvalitním ingrediencím a unikátní receptuře budou chutnat všem. Třeba jako lehká, ale zároveň vydatná svačina.
  • Kompostéry v prodejnách Albert zpracovávají neprodejnou zeleninu a ovoce na hnojivo pro farmáře
    1.9.2016 – Vybrané obchody Albert využívají speciální kompostér, který přetváří jinak nepoužitelný potravinový odpad na koncentrovaný půdní substrát. Celý proces trvá pouhých 24 hodin. Ekologické řešení umožňuje přeměnit neprodané a již nevyhovující ovoce a zeleninu, ale také například nať nebo listy zeleniny v účinné přírodní hnojivo pro zemědělce a farmáře. Prozatím v pěti velkých obchodech tak firma provozuje technologickou novinku, která snižuje ekologickou zátěž a zjednodušuje manipulaci s potravinovým odpadem.
  • Společnost Ahold Delhaize dnes zveřejnila hospodářské výsledky za druhé čtvrtletí a polovinu roku 2016
    25.8.2016 – Dobrý začátek skupiny Ahold Delhaize odstartovala silně: obě společnosti vykázaly ve druhém čtvrtletí velmi dobré výsledky.
  • Obchody Albert nabídnou zákazníkům 100 % objemů stálé nabídky masa z českých chovů
    23.8.2016 – Obchodní řetězec Albert rozšiřuje spolupráci s českými dodavateli a nabídne zákazníkům veškeré objemy nepromočního vepřového a hovězího masa českého původu. Pod záštitou ministra zemědělství Mariana Jurečky podepsala společnost Ahold se zástupci dodavatelů memorandum o spolupráci. Zákazníci poznají český původ přehledně podle symbolu s českou vlajkou a s nápisem „Česká potravina“, který se nově objeví na obalech v souladu s metodikou Ministerstva zemědělství a novelou zákona o potravinách.
  • Školní výbavu lze pořídit od 1500 korun. Cenu určuje především aktovka
    22.8.2016 – Blížící se začátek nového školního roku tradičně zvedá poptávku po školních potřebách, která vrcholí na přelomu srpna a září. Zatímco většina školáků si do školních lavic doplňuje především sešity a pomůcky, prvňáčky čeká nákup celé školní výbavy. Ta se dá v obchodech Albert pořídit od 1500 korun. Nejvíce do rozpočtu zasahuje nová aktovka či batoh, u které rodiče dbají především na bezpečnost a funkčnost. Děti si rády vybírají podle vzhledu. Vedou u nich designy s oblíbenými pohádkami a filmy.