• Albert získal prestižní ocenění Národní cena kvality ČR v kategorii EXCELENCE
    26.11.2014 – V úterý 25. listopadu 2014 proběhlo ve Španělském sále Pražského hradu slavnostní předávání Národních cen kvality České republiky. Nejvyšší ocenění v kategorii EXCELENCE pro letošní rok získal obchodní řetězec Albert. Ten dostal toto ocenění již podruhé, poprvé převzal Albert ocenění „Excelentní firma“ v roce 2011.
  • V prodejnách Albert se během Národní potravinové sbírky vybralo 17 tun potravin
    25.11.2014 – V rámci druhého ročníku Národní potravinové sbírky, která se konala v sobotu 22. listopadu, bylo vybráno celkem 173 tun potravin, což je téměř třikrát více než vloni. Zapojili se do ní lidé z celé České republiky, kteří tak využili možnost pomoci lidem v nouzi. Jen v rámci obchodního řetězce Albert, jenž je jedním ze strategických partnerů této akce, se v celkem 25 prodejnách vybralo neuvěřitelných 17 tun jídla.
  • Vánoční otevírací doba v prodejnách Albert
    25.11.2014 – Vánoce se každým dnem blíží a pro mnohé z nás to znamená také bedlivé sledování změn v otevírací době různých obchodů. Také letošní otevírací doba v předvánočním období a během vánočních svátků přinese několik změn oproti standartní otevírací době v prodejnách Albert.
  • Jarmarky s Albertem jsou opět tady. První adventní víkend se konají ve Vizovicích a Valašském Meziříčí.
    24.11.2014 – I v letošním roce pokračuje úspěšný projekt Jarmarky s Albertem, jenž vznikl ve spolupráci Nadačního fondu Albert a neziskové organizace Spolu dětem. Jeho posláním je představit dětem a mladým lidem z dětských domovů základy podnikání. Právě díky tomuto projektu mají děti možnost získat zábavnou formou dovednosti ze světa obchodu, které poté mohou využít v samostatném životě. Zároveň se mohou setkat s odborníky, kteří jim rádi předají své profesní zkušenosti.
  • Jarmarky s Albertem jsou opět tady. V Brně-Modřicích můžete nakupovat celý víkend.
    24.11.2014 – I v letošním roce pokračuje úspěšný projekt Jarmarky s Albertem, jenž vznikl ve spolupráci Nadačního fondu Albert a neziskové organizace Spolu dětem. Jeho posláním je představit dětem a mladým lidem z dětských domovů základy podnikání. Právě díky tomuto projektu mají děti možnost získat zábavnou formou dovednosti ze světa obchodu, které poté mohou využít v samostatném životě. Zároveň se mohou setkat s odborníky, kteří jim rádi předají své profesní zkušenosti.
  • Do Národní potravinové sbírky se i letos zapojí 25 prodejen Albert
    20.11.2014 – „Do Národní potravinové sbírky se v sobotu 22. listopadu zapojí 25 našich prodejen po celé České republice. Akce je dobrou příležitostí, jak pomoci těm, kteří žijí v nouzi,“ uvádí Judita Urbánková, ředitelka PR a komunikace obchodního řetězce Albert. „S Českou konfederací potravinových bank úspěšně spolupracujeme již více než dva roky. Za tu dobu jsme dokázali pomoci více než deseti tisícům lidem, kteří se ocitli v tíživé životní situaci. Jen v letošním roce se nám podařilo dodat potraviny v hodnotě statisíců korun. Těší nás také, že se letos do projektu zapojili aktivně i naši zaměstnanci, kteří budou přímo na prodejnách pomáhat s organizací sběru potravin jako dobrovolníci,“ dodává Judita Urbánková.
  • Albert představuje novou vlastní značku uzenin včetně bezlepkových
    20.11.2014 – Zákazníci stále častěji vyhledávají kvalitní uzeniny za přijatelnou cenu. Výhodný poměr ceny a kvality přináší i nová kategorie uzenin vlastní značky s názvem „Albert“. Ta má nahradit doposud prodávanou řadu výrobků Albert Quality. Zákazníci mohou pod touto značkou zakoupit produkty od renomovaných a tradičních českých výrobců uzenin.
  • Albert podporuje kampaň Ministerstva zemědělství „České Vánoce“
    19.11.2014 – Obchodní řetězec Albert dlouhodobě podporuje prodej regionálních potravin, a proto také s Ministerstvem zemědělství spolupracuje na informační kampani s názvem „České Vánoce“. V rámci kampaně se spotřebitelé mohou až do 4. ledna následujícího roku zapojit do soutěže o 50 tisíc různých cen tím, že budou sbírat loga českých zemědělců a potravinářů. Albert kampaň podpoří nejen přímo ve svých prodejnách, ale i prostřednictvím on-line komunikace.