• Před prodejnami Albert čekají na zákazníky kapři i vánoční stromky
    17.12.2014 – Vůně jehličí neodmyslitelně patří k Vánocům stejně tak jako cukroví, vánoční koledy nebo kapr s bramborovým salátem. I když je v některých rodinách živý stromek nahrazován umělým, a kapr kuřecími či vepřovými řízky, většina lidí na tradiční vánoční atmosféru nedá dopustit. Svědčí o tom i každoroční vysoký zájem o jehličnaté stromky a třeboňské kapry, kteří jsou k dostání před vybranými prodejnami Albert.
  • Vánoční Coca-Cola kamion pokračuje ve své trase, tento týden v Čechách
    16.12.2014 – Minulý týden rozdával vánoční Coca-Cola kamion radost u hypermarketů Albert na Moravě, tento týden přijíždí do Čech. Dnes máte jedinečnou šanci vyfotit se s červeným vánočním kamionem u hypermarketu Albert v Klatovech, kde bude od 16:00 do 18:00 hod probíhat zábavný doprovodný program se Santou Clausem a jeho vánočními skřítky. Následující dny můžete Coca-Cola kamion spatřit také u hypermarketu Albert v Příbrami, Králově Dvoru a v Rakovníku, kde svou bonusovou trasu završí.
  • Sledujte trasu Coca-Cola Vánočního kamionu. Tento týden na Moravě.
    11.12.2014 – V sobotu, 6. prosince, navštívil vánoční Coca-Cola kamion první z celkem 14ti hypermarketů Albert. Svou celorepublikovou trasu odstartoval na Moravě v Novém Jičíně a dále pokračoval přes Hranice, Vyškov a Kunovice. Dnes zavítá na parkoviště hypermarketu Albert v Hodoníně, kde bude na zákazníky od 16:00 do 18:00 hod čekat bohatý zábavný program. Převážně děti se mohou těšit na Santa Clause, kterému svěří svá vánoční přání nebo na skřítky, se kterými si zatančí vánoční tanec.
  • Voňavé předvánoční pečení s Albertem
    10.12.2014 – Vánoce se rychle blíží a proto je nejvyšší čas začít s nákupy a přípravami. Každá hospodyňka má samozřejmě vlastní, tradiční recept na spokojené a cukrovím provoněné svátky, jehož přípravy nesmí podcenit. Albert přichází s nabídkou surovin a produktů potřebných k pečení vánočního cukroví.
  • Jihomoravská metropole je tento víkend ve znamení Jarmarků s Albertem
    9.12.2014 – V průběhu třetího adventního víkendu pokračuje úspěšný projekt Jarmarky s Albertem, jenž vznikl ve spolupráci Nadačního fondu Albert a neziskové organizace Spolu dětem. Jeho posláním je představit dětem a mladým lidem z dětských domovů základy podnikání. Právě díky tomuto projektu mají děti možnost získat zábavnou formou dovednosti ze světa obchodu, které poté mohou využít v samostatném životě. Zároveň se mohou setkat s odborníky, kteří jim rádi předají své profesní zkušenosti.
  • Rozhovor s ředitelem kvality Pavlem Mikoškou o Národní ceně kvality
    9.12.2014 – Národní cena kvality v kategorii Excelence je pro nás velmi významná ve vztahu k českým zákazníkům, pro které je kvalita potravin a vysoké standardy procesů s tím souvisejících stále důležitější. Za tímto významným oceněním stojí tvrdá a dlouhodobá práce našich kolegů, ale také spolupráce se stovkami našich českých dodavatelů. Slova díků patří ale také našim zákazníkům, kteří se do našich prodejen rádi vracejí, říká Pavel Mikoška, ředitel kvality obchodního řetězce Albert.
  • Vánoční Coca-Cola kamion opět zavítá k prodejnám Albert
    4.12.2014 – Zákazníci prodejen Albert se i v letošním roce mohou těšit na bonusové turné Coca-Cola Vánočního kamionu. Ten navštíví celkem čtrnáct hypermarketů Albert po celé České republice. Děti se mohou těšit na pestrý program, tančící skřítky a zejména na Santu, který si přijede vyslechnout jejich vánoční přání. Akce bude probíhat na parkovišti před jednotlivými prodejnami vždy od 16 do 18 hodin.
  • Albert společně s Policií České republiky opět nabádá zákazníky k obezřetnosti
    28.11.2014 – První prosincový den tradičně startuje preventivně informační kampaň Policie České republiky „Obezřetnost se vyplatí“, jejímž cílem je upozornit na nebezpečí kapesních krádeží. Informační kampaň bude probíhat až do 5. ledna 2015 a záměrně byla naplánována v souvislosti s blížícími se vánočními svátky. Zákazníci prodejen Albert a INTERSPAR budou o kampani informováni prostřednictvím plakátů s motivy nejčastějších útoků kapsářů a in-store rádiových spotů.