• Společnost Ahold Delhaize dnes zveřejnila hospodářské výsledky za druhé čtvrtletí a polovinu roku 2016
    25.8.2016 – Dobrý začátek skupiny Ahold Delhaize odstartovala silně: obě společnosti vykázaly ve druhém čtvrtletí velmi dobré výsledky.
  • Obchody Albert nabídnou zákazníkům 100 % objemů stálé nabídky masa z českých chovů
    23.8.2016 – Obchodní řetězec Albert rozšiřuje spolupráci s českými dodavateli a nabídne zákazníkům veškeré objemy nepromočního vepřového a hovězího masa českého původu. Pod záštitou ministra zemědělství Mariana Jurečky podepsala společnost Ahold se zástupci dodavatelů memorandum o spolupráci. Zákazníci poznají český původ přehledně podle symbolu s českou vlajkou a s nápisem „Česká potravina“, který se nově objeví na obalech v souladu s metodikou Ministerstva zemědělství a novelou zákona o potravinách.
  • Školní výbavu lze pořídit od 1500 korun. Cenu určuje především aktovka
    22.8.2016 – Blížící se začátek nového školního roku tradičně zvedá poptávku po školních potřebách, která vrcholí na přelomu srpna a září. Zatímco většina školáků si do školních lavic doplňuje především sešity a pomůcky, prvňáčky čeká nákup celé školní výbavy. Ta se dá v obchodech Albert pořídit od 1500 korun. Nejvíce do rozpočtu zasahuje nová aktovka či batoh, u které rodiče dbají především na bezpečnost a funkčnost. Děti si rády vybírají podle vzhledu. Vedou u nich designy s oblíbenými pohádkami a filmy.
  • Oblíbené knížky pro děti se po roce vrací do obchodů Albert
    16.8.2016 – Díky velkému zájmu zákazníků se i letos do obchodů vrací večerníčkové příběhy. Albert se spojil s nakladatelstvím Albatros a v letošní sběratelské kampani bude nabízet osm zbrusu nových knížek s příběhy populárních postaviček. Kampaň navazuje na úspěšnou „Dětskou knihovničku“ a potrvá od 17. srpna až do 27. září ve všech obchodech Albert.
  • Oblečení značky Cherokee je nově k dostání v hypermarketech Albert
    10.8.2016 – Oblíbená americká módní značka Cherokee se od 10. srpna exkluzivně vrací prostřednictvím obchodní sítě Albert na český trh. Novou dámskou, pánskou a především dětskou kolekci spojenou s blížícím se návratem do školních lavic najdou zákazníci ve více než 80 hypermarketech Albert po celé České republice.
  • Leváka má v rodině více než třetina Čechů. Život jim usnadňuje obrácené pravítko i otvírák
    9.8.2016 – Den leváků, který letos připadá na sobotu 13. srpna, bude slavit dle odhadů přibližně deset až patnáct procent populace na světě. Mezinárodní asociace leváků jej vyhlásila poprvé v roce 1992, aby upozornila na výhody i nevýhody leváctví. Podle aktuálního průzkumu řetězce Albert má ve své rodině leváka 37 % Čechů. Do školy u nás v září nastoupí dle odhadu více než 10 tisíc levorukých prvňáčku. Všichni školou povinní leváci letos najdou v obchodech Albert širokou nabídku speciálně upravených pomůcek.
  • Vzdělávání, kroužky i programy pomoci. Bertíci hlásí více než stovku přihlášených projektů
    4.8.2016 – Do oblíbeného charitativního programu „Bertík pomáhá“ se přihlásilo 120 lokálních organizací napříč republikou. Nejlepší projekty na podporu vzdělávání a rozvoje dětí ze sociálně ohroženého prostředí budou soutěžit o přízeň zákazníků v hypermarketech Albert už na podzim. Nadační fond Albert na základě výsledků hlasování celkově rozdělí 3,7 milionu korun.
  • Češi jsou národem svačinářů. Na výlet si jídlo s sebou balí tři čtvrtiny lidí
    28.7.2016 – Letní měsíce jsou ideálním časem na nejrůznější výlety. Kromě výběru správného místa je třeba myslet i na doplnění energie v podobě jídla. Podle aktuálního průzkumu řetězce Albert si 76 % Čechů bere s sebou na cesty svačinu připravenou z domova. Nejčastěji jde o obložené pečivo, cukrovinku nebo ovoce.