• Supermarket SPAR v Opavě se proměnil v Albert
    16.9.2014 – Již ve středu 17. září bude otevřena prodejna v opavském obchodním centru Breda v nové podobě. V souvislosti se spojením obchodních řetězců SPAR a Albert prošel supermarket především velkou vizuální proměnou. Na prodejně se změnilo rozložení prostoru prodejny a složení sortimentu tak, aby bylo z obou značek zachováno to nejlepší. Zákazníci se mohou těšit na pohodlný nákup za výhodné ceny, produkty od regionálních dodavatelů, širokou nabídku čerstvého zboží a řadu výrobků vlastních značek.
  • Supermarket SPAR v Teplicích se mění v Albert
    16.9.2014 – Supermarket SPAR v OC Fontána v Teplicích bude již ve středu 17. září otevřen jako Albert. Prodejna prošla velkou vizuální proměnou v souvislosti se spojením obchodních řetězců SPAR a Albert. Změnilo se rozložení prostoru prodejny a složení sortimentu s ohledem na to, aby bylo z obou značek zachováno to nejlepší. Zákazníci se mohou těšit na pohodlný nákup za výhodné ceny, produkty od regionálních dodavatelů, širokou nabídku čerstvého zboží a řadu výrobků vlastních značek Albert.
  • Třebíčský SPAR přechází pod značku Albert
    16.9.2014 – V souvislosti se spojením obchodních řetězců SPAR a Albert prošel supermarket SPAR v Třebíči v ulici Kapitána Jaroše velkou vizuální proměnou. Již tuto středu 17. září se prodejna představí svým zákazníkům v nové podobě. Změnilo se například rozložení prostoru prodejny a složení sortimentu. Zákazníci se mohou těšit na rozšířenou nabídku čerstvého zboží, produkty od regionálních dodavatelů, řadu výrobků vlastních značek a především na pohodlný nákup za výhodné ceny. V den otevření jsou pro všechny zákazníky také připraveny speciální akce a ochutnávky.
  • Ze supermarketu SPAR v Kroměříži se stal Albert
    15.9.2014 – V souvislosti se spojením obchodních řetězců SPAR a Albert prošel supermarket SPAR v Albertově ulici v Kroměříži velkou vizuální proměnou. Již tuto středu 17. září se prodejna představí v nové podobě. Kromě vizuální stránky se změnilo rozložení prostoru prodejny a složení sortimentu. Zákazníci se mohou těšit na pohodlný nákup za výhodné ceny, produkty od regionálních dodavatelů, širokou nabídku čerstvého zboží a řadu výrobků vlastních značek Albert. V den otevření jsou pro ně také připraveny dárky a speciální akce.
  • Albert nabízí již více než 330 výrobků vlastní značky BASIC
    11.9.2014 – V lednu letošního roku představil obchodní řetězec Albert novou vlastní značku produktů s názvem BASIC. Ta obsahuje základní výrobky běžně používané v českých domácnostech na denní bázi. Nabídka této produktové řady se od ledna rozrostla o dalších 150 výrobků. Nyní již zahrnuje více než 330 produktů, které jsou určeny především pro zákazníky zaměřující se nejen na cenu, ale ještě více na poměr ceny a kvality. Vybírat mohou položky ze všech kategorií trvanlivých a čerstvých potravin, čisticí prostředky, drogistické výrobky i potřeby pro úklid.
  • Ahold oceněn v žebříčku udržitelnosti rozvoje za rok 2013
    11.9.2014 – Společnost Ahold potvrdila svou pozici v oblasti odpovědného přístupu k maloobchodnímu prodeji. Umístila se totiž opět na žebříčku celosvětového hodnocení dle Dow Jones Sustainability Index (DJSI).
  • Téměř tři čtvrtiny školáků jí denně ovoce, mezi nejoblíbenější patří jablka a banány
    11.9.2014 – Zdravé stravování malých školáků lze podpořit přidáváním ovoce a zeleniny k dětským pokrmům. Alespoň jednou denně jí tyto potraviny téměř tři čtvrtiny dětí na prvním stupni základní školy. Navíc mají své oblíbené kousky, které jim ke svačině udělají radost. Z ovoce jim nejvíce chutnají jablka, banány a jahody, jak vyplývá z průzkumu obchodního řetězce Albert.
  • Supermarket SPAR v České Lípě se proměnil v Albert
    8.9.2014 – Supermarket SPAR v České Lípě v ulici Bardějovská bude již ve středu 10. září otevřen v nové podobě. V souvislosti se spojením obchodních řetězců SPAR a Albert prošla prodejna velkou proměnou. Změnilo se složení sortimentu a rozložení prostoru prodejny. Zákazníci se mohou těšit na pohodlný nákup za výhodné ceny, produkty od regionálních dodavatelů, širokou nabídku čerstvého zboží a řadu výrobků vlastních značek. V den otevření jsou pro ně také připraveny speciální akce a ochutnávky.