• Albert nabídne na Valentýna zákazníkům srdce z jahod nebo linecká srdíčka
    12.2.2016 – Jak je známo, láska prochází žaludkem, a Albert proto všem zamilovaným nadělil speciální nabídku, která potěší chuťové buňky partnera i vaše. Ocení ji nejen milovníci sladkého, ale také kvalitních vín, která umocní romanticky prožitý svátek s tím nejbližším. Do sortimentu totiž budou zařazeny speciální minidortíky či čerstvé jahody v krabičce ve tvaru srdce.
  • Polovina lidí si přeje zhubnout
    9.2.2016 – Nový rok s sebou přináší i nová předsevzetí. Podle průzkumu nizozemského obchodního řetězce Albert Heijn¹ si polovina lidí přeje zhubnout. Kromě diet toho lze dosáhnout i mnohem příjemnějšími způsoby, aniž by byly finančně nebo časově náročné. Albert přináší tipy, jak být fit i v novém roce.
  • Vychutnejte si nakupování v nově zrekonstruovaném hypermarketu Albert v Písku
    1.2.2016 – Již ve středu 3. února si budou moci zákazníci hypermarketu Albert v Písku vychutnat nákupy ve zcela novém prostředí. Prodejna prošla kompletní rekonstrukcí a návštěvníky láká na moderní nakupování s přehledným uspořádáním sortimentu a moderní vybavení. Nákupy zpříjemní také čerstvá káva či připojení k internetu, zákazníci mohou také získat novou kuchařku Albert. Zboží bude nově nasvětleno úspornou technologií LED, v obchodě proběhla také výměna chladících zařízení.
  • Společnost Ahold se umístila na předních příčkách žebříčku TOP Zaměstnavatelé
    29.1.2016 – V rámci hlasování vybralo více než 10 tisíc studentů z jednotlivých průmyslových odvětví firmy, které coby zaměstnavatelé nabízí studentům a absolventům nejlepší příležitost pro kariérní růst. Žebříček TOP Zaměstnavatelé 2016 každoročně zveřejňuje Asociace studentů a absolventů. Společnost Ahold Czech Republic se v něm umístila na prvním místě mezi obchodníky s jídlem, v kategorii Obchod pak na místě druhém.
  • Děti na Jarmarcích s Albertem utržily přes 400.000 korun
    26.1.2016 – Ročník 2015 znamenal pro akci Jarmarky s Albertem, kterou pořádá Nadační fond Albert a obecně prospěšná společnost Spolu dětem, velký počet rekordů. Celoročního projektu zaměřeného na finanční gramotnost dětí se totiž účastnilo více než 60 dětských domovů po celé České republice. Děti v něm zábavnou formou získaly dovednosti ze světa obchodu a ty poté využily k prodeji svých vlastních výrobků. Celkový výtěžek této akce činil 410.000 korun a putuje přímo k těm, kdo prodané výrobky vyrobili.
  • S Albertovou zahrádkou pěstujete nejen bylinky, ale i zdraví vašich dětí
    25.1.2016 – Češi jsou národem zahrádkářů – poslední pokolení však o tuto tradicí ztrácí zájem a s ním i obraz o tom, jaká je cesta potravin, než se objeví na našich talířích. Právě proto přichází Albert s novou kampaní, s níž budou vaše domovy i přes sněhovou nadílku rájem rostlin a bylinek. V rámci kampaně Albertova zahrádka se vaše dítě naučí pěstovat bylinky v miniaturním skleníku a zároveň si osvojí znalosti a informace ze světa rostlin. Kampaň poběží od 27. ledna do 1. března.
  • Petr Pavlík posílí od června nejvyšší vedení společnosti Ahold
    15.1.2016 – Petr Pavlík (45) se stane od června členem nejvyššího vedení společnosti Ahold v České republice na pozici SVP Marketing, Format & Merchandising. Již od začátku února se bude Petr Pavlík podílet na rozsáhlém nástupním programu a bude také zapojen do plánování veškerých obchodních aktivit. Od června pak Petr Pavlík převezme pozici od Sebastiaana de Jonga, který se v rámci společnosti přesune do skupiny Ahold.