Jakým způsobem se toho snažíme docílit? Následujícími odpověďmi na otázky se vám budeme snažit co nejpřehledněji podat všechny potřebné informace.

1) Co znamená označení výrobků nápisem Řeznický pult?

Řeznický pult je nová značka společnosti Albert, která zaručuje vysokou kvalitu našich výrobků s garancí záruky, kterou nikde jinde nezískáte. Obaly výrobků pod tímto označením jsou navrženy tak, aby co nejjasněji poskytly zákazníkovi veškeré potřebné informace.

Řeznický pultV případě, že se budete chtít dozvědět ještě více informací o zakoupeném výrobku, můžete se navštívit webovou stránku www.reznickypult.cz.

2) Jak poznat kvalitní balené maso i přes obal?

Nejprve se můžete podívat na datum spotřeby na etiketě a dále pak prohlédnout samotné maso. Obal chránící maso by měl být lehce přefouknutý, což je způsobeno tlakem při balení. Pouhým pohledem poznáme i stáří zvířete před porážkou – čím je světlejší barva, tím mladší zvíře bylo poraženo. Šťavnatost masa se často liší podle pohlaví zvířete – samci mají maso šťavnatější.  Maso by se mělo lesknout a při dotyku by mělo klást trochu odpor. Zkrátka by mělo vypadat opravdu čerstvě. 

3) Jakým způsobem zaručujeme opravdu kvalitní maso?

Nejen že maso a příbuzné výrobky pečlivě kontrolujeme sami, ale spolupracujeme také s externími firmami, abychom co nejlépe dohlíželi na dosažení jejich nejlepší možné kvality. Kontrolu masa pro nás v současné době zajišťuje společnost Eurofins a BEL/NOVAMANN International, s. r. o. Rovněž provádíme kontroly certifikací našich dodavatelů a pravidelně u nich uskutečňujeme kontrolní návštěvy.

4) Jak dlouho se naše maso zpracovává?

Maso, které zpracováváme, k nám přichází již jatečně upravené, u nás se poté naporcuje a zabalí. Tento proces však netrvá příliš dlouho, maso totiž již tentýž den (případně ten následující) putuje do našich chlazených distribučních center, odkud je dodáváno do jednotlivých prodejen. Celý proces naporcování, kuchyňského zpracování a zabalení masa netrvá déle než 7 minut.

5) Na které zboží se vztahuje 100% garance vrácení peněz?

Tato garance se vztahuje na výrobky Albert BASIC a na všechny výrobky pod značkou Řeznický pult, tedy na čerstvé maso, droby, masné polotovary, drůbež, králičí maso, a ryby.

6) Jak postupovat při reklamaci zboží?

Poskytujeme stoprocentní garanci vrácení peněz při uznání vaší reklamace. Pokud máte pocit, že se zakoupený výrobkem není něco v pořádku, postupujte následujícím způsobem:

Přineste výrobek včetně obalu a účtenky nejlépe na prodejnu, kde jste výrobek zakoupili (případně na kteroukoliv jinou prodejnu Albert) nejpozději v poslední den spotřeby výrobku, který je uveden na etiketě. V prodejně Albert se obraťte na informace, kde s vámi sepíší protokol a vystaví vám potvrzení. Při splnění výše uvedených podmínek máte nárok na uznání reklamace.

garance kvality

Konkrétní informace o různých druzích masa najdete v našich masových speciálech, kde se kromě možností zpracování dozvíte i nejrůznější tipy a doporučení, které vám mohou zpříjemnit čas strávený ve vaší kuchyni. Dále doporučujeme přečíst naše speciály o grilování, kde se dozvíte také mnoho tipů a zajímavostí o mase.

Nabízíme vám taktéž inspiraci v podobě tradičních i nevšedních receptů, které mohou zpestřit váš jídelníček. Vaření z kvalitních surovin, v tomto případě z kvalitního masa, je hned o něco příjemnější. Radost můžete mít tím pádem nejen z výsledku, ale i z celého průběhu přípravy. Proč si tedy nedopřát v kuchyni trochu radosti?